Handelsbetingelser

Herunder kan du læse om de vilkår, der gælder, når du handler hos madklub.yutaka.dk. Når du accepterer handelsbetingelserne, accepterer du samtidig medlemsbetingelserne for Yutaka Madklub.

Køb af eventbilletter 

Køb af event billetter på madklub.yutaka.dk til medlemspris forudsætter, at du er medlem af Yutaka Madklub og har et gyldigt abonnement.

Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms og andre afgifter.

Når du handler med Yutaka Madklub, indgås aftaler på følgende sprog: Dansk.

Når vi har modtaget din ordre, modtager du pr. e-mail en ordrebekræftelse. Det er muligt at se tidligere ordrer ved login på hjemmesiden.

Yutaka forbeholder  sig retten til at reagere hvis der er mistanke om at medlemskabet ikke udelukkende anvendes til privat forbrug. Misbrug af medlemskab kan medføre annullering og udelukkelse.

Køb af fysiske produkter 

Køb af fysiske produkter (eksempelvis: vin og råvarer) på madklub.yutaka.dk til medlemspris forudsætter, at du er medlem af Yutaka Madklub og har et gyldigt abonnement.

Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms og andre afgifter.

Når du handler med Yutaka Madklub, indgås aftaler på følgende sprog: Dansk.

Når vi har modtaget din ordre, modtager du pr. e-mail en ordrebekræftelse. Det er muligt at se tidligere ordrer ved login på hjemmesiden. Det er ikke muligt at få leveret produkter købt over madklub.yutaka.dk på privat-og erhvervsadresser.

Yutaka forbeholder  sig retten til at reagere hvis der er mistanke om at medlemskabet ikke udelukkende anvendes til privat forbrug. Misbrug af medlemskab kan medføre annullering og udelukkelse.

Køb af medlemskab

Køb af medlemskab på madklub.yutaka.dk giver mulighed for at købe events med rabat samt gode tilbud på råvarer og drikkevarer. Når man køber et medlemskab kan købet ikke refunderes. Du kan til en hver tid opsige dit medlemskab.

Prisen på medlemskab er inkl. moms og andre afgifter.

Når du handler med Yutaka Madklub, indgås aftaler på følgende sprog: Dansk.

Når vi har modtaget din ordre, modtager du pr. e-mail en ordrebekræftelse. Det er muligt at se et overblik over dit medlemskab ved login på hjemmesiden.

Yutaka forbeholder  sig retten til at reagere hvis der er mistanke om at medlemskabet ikke udelukkende anvendes til privat forbrug. Misbrug af medlemskab kan medføre annullering og udelukkelse.

Betaling:

Hos Yutaka Madklub kan der betales med:

  • Dankort
  • Visa Dankort
  • Visa Electron
  • MasterCard, Visa, Maestro, JCB, Diners og American Express

Som medlem og ikke-medlem betaler du selv det gebyr, der er på dit kreditkort, da Yutaka Madklub ikke beregner gebyret med i kostprisen og dermed ikke har en fortjeneste, som kan dække gebyret.

Beløbet for varerne trækkes automatisk når du køber varerne fra Yutaka Madklub, og der trækkes naturligvis kun det beløb, du har godkendt ved købet.

Du kan IKKE forudbetale med konto-til-kontobetaling. Du kan kun betale med betalingskort, idet denne betalingsform giver dig de bedste forbrugerrettigheder, da du kan få dine penge igen, hvis du går ned til dit pengeinstitut.

https://madklub.yutaka.dk anvender NETS som betalingssløsning.

Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis:

  • Du ikke har modtaget varen.
  • Du har været udsat for et misbrug af dine kortoplysninger.
  • Der er trukket et højere beløb, end du havde godkendt ved bestillingen.

Afhentning af fysiske produkter:

Alle fysiske produkter købt på madklub.yutaka.dk til medlemspris (eksempelvis: vin og råvarer) skal afhentes på adresse:

Fonnesbechsgade 9
7400 Herning

Afhentning finder sted i tidsrummet 12-21 man-lør.  OBS: afhentning er ikke muligt på visse helligdage.  Åbningstiderne for afhentning kan læses på www.yutaka.dk. Bestillinger kan afhentes samme dag indenfor åbningstiderne jf. yutaka.dk.

Returret på fysiske produkter:

Ved køb af fysiske produkter er der 14 dages returret som gælder fra at du modtager en bekræftelsesmail på dit køb. Der er ikke returret på køb af fysiske madvarer/råvarer.

Returret på events:

Der er ikke returret på events købt på madklub.yutaka.dk. Bliver man forhindret i at komme til et event grundet sygdom eller andet samt  ændringer ift. antal købte eventbilletter, er man velkommen til at kontakte os på madklub@yutaka.dk.

Aflysning af events:

Bliver et event aflyst, fordi en eller flere af aktørerne ikke kan deltage, kan du få det fulde beløb refunderet eller hvis muligt få en billet til en anden dag.

Hvis arrangementet bliver gennemført med andre aktører end beskrevet da du købte event billetten, kan du få dine penge tilbage.

Reklamationsret:

Når du handler på madklub.yutaka.dk, har du 12 måneders reklamationsret, når du har afhentet varen. Dette betyder, at hvis varen var mangelfuld på afhentningstidspunktet, kan du få ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller opbevaring af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du aflevere den fysisk på adresse:

Yutaka Aps
Fonnesbechsgade 9
7400 Herning

Når du returnerer varen, bedes du angive fejlen/manglen.

Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

Husk altid at medbringe din kvittering af produktet, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

 

Oplysninger om klagemuligheder:

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis der er noget i forbindelse med et køb, du ikke er tilfreds med.

E-mail: madklub@yutaka.dk                                tlf:  +45 40 36 18 99 

Som forbruger har du også altid mulighed for at indgive en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse madklub@yutaka.dk

Relevante kontaktoplysninger:

Navn:
Yutaka ApS

Adresse:
Fonnesbechsgade 9,
7400 Herning

CVR nr.: DK34208158
E-mail: madklub@yutaka.dk